در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.
مرکز تخصصی معاملات 0912
اگر بر حسب اتفاق سیم کارت او گوشی تلفن همراه از دسترس شما خارج شد و شما اقدام به سوزاندن سیم کارت کردید نگران دریافت مجدد خط خود نباشید شما به راحتی می توانید سیم کارت مورد نظر خود را به راحتی دریافت کنید.
در ادامه به صورت کامل نحوه دریافت مجدد سیمکارت برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل را بررسی کرده ایم.
مشترکین سیم کارت همراه اول در صورت مفقود شدن، ميتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ، نمایندگیهای همراه اول ، ادارات مشترکین استانها ، مراکز تلفن ثابت ( ارائه دهنده خدمات خاص همراه اول ) تقاضاي دريافت سيم كارت جديد کنند.
یادآوری :
برای درخواست صدور مجدد سیم کارت همراه اول به صورت غیرحضوری، میتوانید از طریق اپلیکیشن “همراه من”، وبسایت “همراه یار” یا تماس با 9990 اقدام به ثبت درخواست کنید. این روشها امکان اعلام مفقودی و ثبت پیشنیازها را فراهم میکنند. با این حال، برای دریافت فیزیکی سیم کارت المثنی، همچنان لازم است با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی (مانند پیشخوان دولت) مراجعه نمایید.
دریافت سیم کارت گمشده ایرانسل
شما به راحتی میتوانید سیمکارت جدید ایرانسل خورد با همان شماره دریافت کنید.
1. به یکی از دفاتر اصلی نمایندگی ایرانسل مراجعه کنید.
2. شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.
3. یک بسته بازگشت خریداری کنید.
4. درخواست صدور سیمکارت جدید با همان شماره قبلی را بدهید.
نکات:
در حال حاضر، امکان درخواست صدور مجدد سیم کارت ایرانسل (المثنی) به صورت کاملاً غیرحضوری و آنلاین به طور کامل فراهم نیست. برای مسدود کردن سیمکارت مفقودی میتوانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا تماس با ۷۰۰ اقدام کنید، اما برای دریافت سیمکارت جدید با همان شماره، حضور مالک سیمکارت به همراه مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی) در یکی از مراکز خدمات ایرانسل یا نمایندگیهای رسمی الزامی است. این رویه به دلایل امنیتی و جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی اتخاذ شده است.
برای تعویض سیمکارت، میتوانید به تمامی مراکز امور مشتریان و همچنین برخی نمایندگان فروش و خدمات که آدرس آنها در وب سایت رایتل مشخص شدهاست، مراجعه کنید.
دریافت سیمکارت جدید از طریق مراجعه حضوری به مراکز امور مشتریان یا نمایندگان فروش و خدمات امکان پذیر است.
مدارک و شرایط لازم جهت تعویض سیمکارت
توجه داشته باشید که تعویض سیمکارتهای حقوقی تنها در مراکز امور مشتریان انجام میپذیرد.
نظرات کاربران